Nagłówek
Strona główna Wyszukiwarka
Strona główna / Archiwum zamówień / Zamówienia publiczne / 2008 - 2019 / Ogłoszenie o przetargu - 03.01.2012 r.

Ogłoszenie o przetargu - 03.01.2012 r.

2012-01-03  Grzegorz Podsiadlo

Konserwacja oświetlenia (drogowego) ulicznego na obszarze    

         administracyjnym Gminy Działoszyce w latach 2012 i 2013.


Numer ogłoszenia: 1291-2012; data zamieszczenia: 03.01.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce , ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. Świętokrzyskie, tel. 41 3526010 wew. 26, faks 41 3526900.

•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja oświetlenia (drogowego) ulicznego na obszarze administracyjnym Gminy Działoszyce w latach – 2012 i 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności technicznej oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie administracyjnym Gminy Działoszyce.

Liczba punktów świetlnych na terenie Gminy Działoszyce wynosi  923 lampy na słupach do 18 m wysokości. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza we własnym zakresie Wykonawca.

Konserwacja oświetlenia będzie prowadzona na terenie miejscowości gminy Działoszyce.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Wykonywanie zamówienia - konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności technicznej oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie administracyjnym Gminy Działoszyce – do 50% wartości zamówienia podstawowego.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31. 12. 2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium – nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

     III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

     III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

     III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.  

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których   mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,  należy przedłożyć oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

     III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.  

     24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

       III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku gdy:

- nastąpiło wycofanie produktu z rynku lub zastosowano nowe rozwiązania technologiczne w ramach ustalonego wynagrodzenia;

- zmiana podwykonawcy; - w przypadku zawarcia umowy na czas nie obejmujący pełnego miesiąca kalendarzowego.

Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić ze względu na: - ograniczenie zakresu umowy; - na skutek siły wyższej;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.dzialoszyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

11. 01. 2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5, (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                  Burmistrz

                                                                    Miasta i Gminy Działoszyce

                                                                             /-/ Zdzisław Leks

Oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia-1 (PDF 0.04MB)
Oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow-1 (PDF 0.03MB)
SIWZ-61 (PDF 0.13MB)
Szczegolowy_opis_zamowienia-2 (PDF 0.02MB)
Wzor_oferty-3 (PDF 0.03MB)
Wzor_umowy_na_dostawy_lub_uslugi-2 (PDF 0.04MB)
Oswiadczenie_w_zakresie_art._24_ust._1_pkt_2_ustawy-1 (PDF 0.03MB)
 


Metryczka informacji
Podmiot udostępniający informacjęUrząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył lub odpowiada za treśćMarcin Leszczyński
Data wytworzenia informacji2012-01-03 09:12:35
Informację wprowadził do BIPGrzegorz Podsiadlo
Data udostępnienia informacji w BIP2012-01-03 09:12:35
Rejestr zmian dokumentu
Lp.Typ operacjiImię i nazwiskoData operacji
1Utworzenie dokumentuGrzegorz Podsiadlo03-01-2012 09:12:35