Nagłówek
Strona główna Wyszukiwarka
Strona główna / Dostępność / Deklaracja Dostępności

Deklaracja Dostępności

2025-01-02  Grzegorz Podsiadlo

Deklaracja dostępności Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach.

  • Data publikacji strony internetowej: 2025-01-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-01-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Brakuje efektywnego mechanizmu pomijania treści powtarzalnych.
  • Nagłówki nie odzwierciedlają struktury treści, nawigacja za pomocą nagłówków jest nieefektywna.
  • Cele łączy umożliwiających pobieranie dokumentów są niejasne.
  • Tabele danych nie mają oznaczonych nagłówków.
  • W głównym menu nawigacyjnym znajdują się pozycje prowadzące do pustych stron bez treści, pełniących funkcje stron „przejściowych”.
  • Część załączonych plików nie jest dostępnych cyfrowo (skany dokumentów).

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2025-01-01
  • Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-01-01

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Grzegorz Podsiadło .
  • E-mail: grzegorz.podsiadlo@dzialoszyce.pl
  • Telefon: tel:413526010 wew. 41

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce
  • Adres: ul. Skalbmierska 5
  • E-mail: gmina@dzialoszyce.pl
  • Telefon: 413526010

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach mieści się w dwóch budynkach. Do budynku A prowadzi 1 wejście. Do budynku B prowadzi 1 wejście. Do budynków prowadzą schody. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejścia nie są zabezpieczone bramkami. W budynku brak toalet dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.


Metryczka informacji
Podmiot udostępniający informacjęUrząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył lub odpowiada za treśćGrzegorz Podsiadło
Data wytworzenia informacji2025-01-02 13:27:21
Informację wprowadził do BIPGrzegorz Podsiadlo
Data udostępnienia informacji w BIP2025-01-02 13:27:21
Rejestr zmian dokumentu
Lp.Typ operacjiImię i nazwiskoData operacji
1Utworzenie dokumentuGrzegorz Podsiadlo02-01-2025 13:27:21